ESAME:
integralios visuomenės platforma,
kurios tikslas – visuotinės tarpusavio sąveikos atskleidimas ir praktinis taikymas įvairiose mūsų gyvenimo srityse

SIEKIAME:
plėtoti integralią metodiką, padedančią pakilti virš asmeninių skirtumų ir atskleisti vienijančių tarpusavio ryšių, t.y. pažangos, potencialą

INSOCIUM savo veiklą pradėjo 2013 m. Lietuvoje. Nuo 2016 m. projektus vykdėme kitose šalyse – Kazachstane, Ukrainoje, Gruzijoje. 2020 m. atkūrėme veiklą Lietuvoje.

Idėja kurti INSOCIUM gimė aptarinėjant tarpusavio ryšių ir ir susietumo (integralumo) problemas rate. Tada supratome, kad šiuolaikinės saviugdos ir bendravimo principams apibrėžti nebepakanka vien socialinėmis disciplinomis apibrėžtų ribų, nes žmonių tarpusavio sąveikos dėsningumai jau peržengia šias ribas ir slypi tarpdisciplininėse erdvėse, jungiančiose klasikinius, modernius bei taikomuosius gamtos mokslus: biologiją, genetiką, inžineriją, kvantinę fiziką, neuromokslus ir kt

Kiekvienas naujas žmogus, nauja žmonijos karta sukuria sąlygas kito lygmens tarpusavio ryšių kūrimui. Vienaip ar kitaip su nesusikalbėjimo problemomis susiduriame įvairiose aplinkose, nuo darželių iki pasaulio vadovų. Matome, kaip nuomonės vis labiau poliarizuojasi ir susikalbėti, susitarti darosi vis sunkiau.

Per praėjusius metus tikrinome, kaip metodas veikia įvairiose aplinkose, nuo šeimų iki valstybės valdymo.

Nuoširdžiai tikime, kad naujų socialinių įgūdžių ugdymas pagal INSOCIUM praktiką gali padėti įveikti eksponentiškai augančią tarpusavio atskirtį įvairiose mūsų gyvenimo srityse.

konsultantai – praktikai

Esame skirtingų profesijų ir patirčių specialistų – konsultantų – praktikų tinklas.

Visi mes – integralios bendruomenės praktikos entuziastai, ne vienerius metus taikantys ją savo gyvenime.

Skirtingos mūsų profesinės ir gyvenimiškos patirtys padeda taikyti ir tikrinti šią praktiką įvairiose srityse.

Nuoširdžiai ir labai rimtai sakome – tai natūralus, todėl intuityviai greitai perprantamas ir lengvai taikomas būdas kurti geresnius santykius praktiškai visur: šeimose, institucijose, tarp kolegų, draugų, kaimynų, bendražygių ir t.t.

Integralūs tarpusavio ryšiai – tai gerų santykių, prasmingo gyvenimo ir energijos šaltinis, kuris visada šalia, tarp mūsų.

ADOMAS DAVALGA

Tarptautinių santykių ir diplomatijos magistras, integralių derybų instruktorius, moderatorius

10 metų diplomatinės tarnybos ir valstybinio vadovaujančio darbo patirtis, ilgametė patirtis vedant mokymus valstybinėms organizacijoms, švietimo įstaigoms, nevyriausybiniam sektoriui Lietuvoje ir užsienyje.

RASA STANIONYTĖ

Integralaus ugdymo instruktorė, moderatorė, fasilitatorė

Tęstinių edukacinių projektų, mokymų ir konferencijų organizavimas Lietuvoje ir užsienyje, patirties mainų programos. 10 metų vadovaujančio darbo patirtis verslo įmonėse.

GRIGORIJ LEVICKIJ

Integralaus ugdymo instruktorius, moderatorius

Sėkminga ilgametė vadovaujančio patirtis paslaugų versle, patirties mainų ir paramos programos. 25 metų veiklos patirtis.

AUDRA UMBRASIENĖ

Integralaus ir kūrybinio ugdymo instruktorė, moderatorė

20 metų patirtis kultūros ir laisvalaikio bei komunikacijos paslaugų srityse – kūrybiniai sprendimai, projektų vadyba, konsultacijos.

ĄŽUOLAS PAULAUSKAS

Integralaus ir kūrybinio ugdymo instruktorius, moderatorius

Profesionalus muzikantas, kompozitorius, pedagogas, 20 metų muzikinė (mušamieji, klarnetas, fortepijonas, vokalas) ir 8 metų pedagoginio darbo patirtis.

DIANA BARTOSEVIČ

Integralaus ugdymo instruktorė, sertifikuota integralios tarpusavio sąveikos, žmogaus potencialo specialistė.

Pirmosios Lietuvoje Neurografikos mokyklos įkūrėja, estetinio koučingo praktikė. Veiklos patirtis – 12 metų

GRAŽINA VYSKUPAITIENĖ

Integralaus ugdymo instruktorė, moderatorė

Profesionali chemikė, pedagogė su ilgamete gamybine, organizacine ir vadovavimo patirtimi sėkmingame privačiame šeimos versle, vystančiame ekologiškų produktų gamybą.

veiklos istorija

2022: VIRTUALUS VIENIJANTIS RENGINYS JAUNIMUI „EMPARTY

EmParty – vienybė teikia džiaugsmą!
Esame kupini džiaugsmo ir dėkingumo po pirmojo tarptautinio virtualaus renginio vaikams ir jaunimui EmParty (Empathy + Party), skirto vienijimosi virš skirtumų – tradicijų, kalbų, šalių – atradimo džiaugsmui! Bandymas pavyko ir mes tai tęsime. Labai ačiū visiems pirmojo EmParty dalyviams – vaikams ir suaugusiems iš Turkijos, Lietuvos, Rusijos, Baltarusijos, Estijos, Suomijos, Gvinėjos, Izraelio, Butano ir Indijos.

2016: SEMINARAI KAZACHSTANO VERSLININKŲ RŪMUOSE „ATAMEKEN”

Šie verslininkų rūmai vienija visas Kazachstane užregistruotas įmones. Rūmai vykdo labai daug įvairių projektų verslui Kazachstane vystyti. Insocium pakvietimo tikslas – pagerinti tarpasmeninius ryšius kolektyve, įvertinti nuveiktus darbus ir sustiprinti motyvaciją dirbti toliau.

plačiiau: https://shymkent.atameken.kz/ru/news/22052-teambuilding-po-litovski


2016: SEMINARAI KAZACHSTANO TAUTOS ASAMBLĖJOJE

Susitelkimo ir sutaikymo susitikimai. Insocium metodologijos pritaikymas ieškant bendrų sprendimų tarp įvairių tautų žmonių (Kazachstane gyvena 137 tautybės).

2014: MOKYMAI KOMANDINIO DARBO ĮGŪDŽIŲ FORMAVIMAS VILNIAUS TERITORINĖS DARBO BIRŽOS JAUNIMO DARBO CENTRE

Grupinės saviugdos mokymuose buvo organizuotos diskusijos, kurių metu jausminiu patyriminiu būdu rato dalyviai išsiaiškino komandinio darbo ypatybes. Pasipraktikavo  pagal rato taisykles pasisakyti iš anksto parinkta tema, išklausyti kitų pasisakymus, dėti pastangas suprasti ir papildyti, nekritikuoti. Gerai nuotaikai palaikyti ir šiltai tarpusavio atmosferai sukurti buvo naudojamos žaidybinės technikos, juoko ir jumoro forma parodant skirtumus tarp konkurencinės ir bendradarbiaujančios aplinkos.

Gerai nuotaikai palaikyti ir šiltai tarpusavio atmosferai sukurti buvo naudojamos žaidybinės technikos, juoko ir jumoro forma parodant skirtumus tarp konkurencinės ir bendradarbiaujančios aplinkos.




2014: GEROS KAIMYNYSTĖS TEMA GARGŽDŲ GLOBOS NAMUOSE

Kaip pakeisti santykius su kaimynais? Kaip spręsti kasdienius ginčus? Kaip palaikyti gerus ryšius? – tokie klausimai buvo aptariami ratuose su seneliais. Net jei ne visi viską girdėjo ar suprato, visi labai džiaugėsi susitikimu, bendravimu, kai kiekvienas buvo išklausytas ir priimtas. Visi sutiko, kad geri tarpusavio santykiai – tai geriausia aplinka bet kokio amžiaus žmonėms.

2013 – 2014: ZARASŲ NEĮGALIŲJŲ CENTRAS (apskritųjų stalų mokymų ciklas – 5 sesijos)

Į mokymus Zarasuose mūsų komandą pakvietė to krašto šviesuolė, rašytoja Janina Golubovskaja. 2013 metų pabaigoje Zarasuose buvo didelė jaunimo bedarbystė, tai turėjo neigiamos įtakos jaunų žmonių savirealizacijai. Tuo metu masiškai daugėjo nepilnamečių nėštumo atvejų, savižudybių… Buvo akivaizdu, kad skubiai reikia bendruomenę sutelkiančių mokymų. Nors tuo metu mūsų veikla rėmėsi ne tiek patirtimi, kiek entuziazmu, bet nusprendėme daryti, ką galime: po vieną susitikimą per mėnesį Zarasų krašto žmonių su negalia sąjungoje. Šioje sąjungoje nėra atskirties, ten puikiai organizuota plati veikla, nuostabus kolektyvas, kiekvienas čia laukiamas… Todėl ir mūsų saviugdos užsiėmimai tapo ypač populiarūs. Pirmą kartą atėję, jau į antrą užsiėmimą atsivesdavo savo šeimos narius, kaimynus, draugus. Paskutinįsyk susirinko tiek, kad nebetilpo į salę. Nesitikėjom. Moderuoti teko patiems renginio vedantiesiems Erikai ir Michailui ir net mūsų draugei patirties dar neturėjusiai Olgai, kuri važiavo iš šalies „tik pažiūrėti”.

2013: TARPTAUTINĖ INTEGRALAUS UGDYMO KONFERENCIJA BULGARIJOJE

Viena pirmųjų tarptautinių Integralaus ugdymo konferencijų, kurioje inicijuotas integralaus ugdymo – kaip naujos ugdymo krypties svarstymas. Aptartos perspektyvos, priemonės, padaryti pirmieji ratų bandymai, formuluojamos integralių ratų taisyklės. Dar neaiški metodika, bet padarytas tvirtas susitarimas dėl abejonių nekeliančios integralaus ugdymo svarbos ir ateities vystymo perspektyvų.


2012: Tarptautinė konferencija MOKYKLA 2012. UGDYK KITAIP. Litexpo.


Konferencijoje dalyvavo integralaus ugdymo pedagogai – praktikai, kurie sėkmingai realizuoja vienijančios metodikos principus. Anatolijus Uljanovas (Rusija) Eran Šayovich ir Judith Wiseman (Izraelis) pristatė integralaus švietimo koncepciją, apjungiančią vienijančius žaidimus, aptarimus rate, mokymąsi kartu, situacijų vaidybą, kitas interakciją skatinančias priemones, pristatė G.E.N.I.U.S. principą: Global (globalus), Education (ugdymas), Nature (gamta), Interconnection (tarpusavio ryšys), Understanding (supratimas), Skills (įgūdžiai).

2 dienų konferencija leido patirti, kad yra būdų ir priemonių, kaip spręsti šiandienines problemas ugdymo procese ir pasiekti stebinančių rezultatų bei sukurti tokią švietimo sistemą, kuri leistų pasiekti tarptautinių testų rezultatų aukštumas ir būtų pažangos pavyzdžiu.